Czy warto postawić na kosmetyki hotelowe z logo? TAK!

Czy warto postawić na kosmetyki hotelowe z logo? TAK!

Kosmetyki i galanteria z logotypem hotelu to sposób na nienachalną promocję marki i skuteczne utrwalanie jej w pamięci gości. To też jasny komunikat: dbamy o każdy szczegół, każdy detal jest dla nas ważny! Kosmetyki, galanteria i drobne akcesoria towarzyszą gościom przez cały pobyt, dlatego właśnie są bardzo silnym narzędziem promocyjnym - logo umieszczone na opakowaniach zapisuje się w ich pamięci i dlatego łatwiej przywołają go w swoich wspomnieniach, np. opowiadając o swoich wrażeniach znajomym.

Jeśli chcesz, by goście zapamiętali Twój hotel się na długo po oddaniu klucza do recepcji - postaw na detale, bo to one budują charakter, styl i klimat miejsca.

Wywołaj emocje, zapewnij jak najlepsze wrażenia

"Zwykłe" kosmetyki nie kojarzą się z niczym, nie wywołują żadnych emocji, są całkowicie obojętne. Co innego, jeśli oczom Twoich gości ukażą się pięknie wykonane, przyciągające wzrok i uwagę kosmetyki z logo i galanteria, które - oprócz niebanalnego wyglądu - zachwycą dodatkowo swoim zapachem, konsystencją i jakością. Inwestując w personalizowane artykuły hotelowe, zwłaszcza wszelkiego rodzaju mydełka, szampony, kremy do kąpieli czy balsamy, pozwolisz gościom zapamiętać miejsce dosłownie wszystkimi zmysłami!

Kosmetyki hotelowe i galanteria z logo

Kosmetyki hotelowe personalizowane - dobre rady i praktyki

  • Pamiętaj o zasadzie "mniej znaczy więcej" - czasem warto postawić na minimalizm i oszczędność zdobień. Konsekwencja w doborze opakowań kosmetyków, prosta forma i subtelne logo nie będą zaburzać harmonijnej aranżacji i wystroju pokoju hotelowego czy łazienki. Prostota daje wrażenie czystości i jest zdecydowanie najbardziej elegancka.
  • Planując personalizację kosmetyków i galanterii hotelowej pamiętaj, by jak najlepiej dopasować ich rodzaj do charakteru obiektu, do panującej w nim atmosfery. Posługuj się jedną paletą barw - chłodną lub ciepłą, ale współgrającą z wystrojem pokoi i łazienek. Stworzysz w ten sposób harmonijną całość, która jeszcze bardziej zapadnie w pamięć gości - kosmetyki z logo, kapcie i innego rodzaju galanteria muszą być spójne wizualnie z klimatem panującym w całym obiekcie.
  • Kosmetyki hotelowe, jednorazowe szampony i balsamy w czarnych opakowaniach z połyskującym nadrukiem logo to idealne rozwiązanie dla hoteli, w których prestiż, elegancja i wyrafinowanie grają pierwsze skrzypce. W tego typu obiektach również warto pamiętać o minimalizmie i ograniczeniu barw.
  • Śnieżna biel kojarzy się z czystością i świeżością - kosmetyki hotelowe w białych pudełeczkach z dyskretnym logo sprawdzą się więc przede wszystkim w hotelach ze strefami SPA, w których goście oczekują luksusowych warunków do absolutnego relaksu.
  • Nawiąż do natury, zwłaszcza jeśli Twój hotel ma być ostoją dla osób ceniących proekologiczne rozwiązania, szukających miejsc w których szanuje się naturę i środowisko naturalne. Kosmetyki z naturalnym składem, w prostych i estetycznych kartonikach, etykiety w naturalnych odcieniach - to nimi podkreślisz ekologiczne wartości, o których pamięta się w Twoim hotelu.

O sposobach personalizacji kosmetyków i galanterii hotelowej możesz przeczytać TUTAJ>> Jeśli masz pytania lub chcesz zlecić wykonanie artykułów hotelowych z logotypem - skontaktuj się z nami.

Kosmetyki personalizowane dla hoteli