Galanteria hotelowa - czy warto zapewnić ją gościom?

Galanteria hotelowa - czy warto zapewnić ją gościom?

W tym artykule poruszymy temat związany ściśle z wyposażeniem pokoi hotelowych w artykuły, których zadaniem jest zapewnienie gościom jeszcze większego komfortu i wygody.

O czym mowa? Galanteria hotelowa - za tym określeniem kryją się drobne, jednorazowe akcesoria stanowiące uzupełnienie kosmetyków, dzięki którym goście mają wszystko czego potrzeba do codziennej higieny i pielęgnacji. Korzyści płynących z inwestycji w galanterię hotelową jest jednak znacznie więcej - zachęcamy do lektury.

Najpopularniejsze produkty w kategorii galanteria hotelowa - zapewnij je swoim gościom

  • Zestawy higieniczne (waciki do demakijażu, patyczki higieniczne do uszu)
  • Zestawy do golenia (jednorazowa maszynka i żel/pianka do golenia w małej tubce)
  • Zestawy do mycia zębów (szczoteczka i pasta w małej tubce)
  • Zestawy do szycia "igielniki" (igły, nitki, agrafki itp.)
  • Szczotki do ubrań
  • Akcesoria do obuwia (szczotki, czyściki, gąbki lub rękawice do oczyszczania butów)
  • Czepki do włosów (jednorazowe czepki pod prysznic i do kąpieli)
  • Grzebienie lub małe szczotki do włosów
  • Kapcie hotelowe (antypoślizgowe, z miękkiego i przyjemnego materiału)
  • Otwieracze (korkociąg, otwieracz do butelek)


Do galanterii hotelowej można również zaliczyć jednorazowe kosmetyki w małych opakowaniach (mydełka w kostce, szampony, żele i balsamy w saszetkach, tubkach lub buteleczkach itp.) oraz zawieszki na klamkę, szlafroki, ręczniki.

Galanteria hotelowa i kosmetyki mini

Galanteria hotelowa bardzo często traktowana jest po macoszemu, zwłaszcza w hotelach, pensjonatach i obiektach noclegowych o niższym standardzie. To jednak bardzo duży błąd - można ją traktować jako silne narzędzie marketingowe, które oddziałuje na gości na kilku płaszczyznach. Na czym to polega? Otóż zapewnienie gościom jednorazowych, niezbędnych każdego dnia artykułów wywołuje u nich poczucie pełnej opieki i troski o ich komfort i wygodę. To z kolei przekłada się bezpośrednio na ich ogólne wrażenie o hotelu i oczywiście silnie wpływa na opinię o nim.

W tym miejscu należy zaznaczyć, że w przypadku branży hotelarskiej szalenie istotne są opinie wystawiane w sieci przez gości - w głównej mierze to właśnie one mają wpływ na decyzję potencjalnych przyszłych klientów! Większość z nas, przed wyborem miejsca pobytu, poświęca czas na poznanie opinii innych osób, które już były w danym hotelu. Ilość gwiazdek w wyszukiwarce Google, wypowiedzi internautów są często decydujące. Im więcej zadowolonych gości, tym większą popularnością i uznaniem cieszy się hotel. Co ma z tym wspólnego (pozornie drobna i niestety niedoceniana) galanteria hotelowa?

  • Przekraczający próg swojego pokoju gość w pierwszych sekundach rozgląda się po pomieszczeniu. Jeśli jego wzrok padnie na eleganckie, starannie ułożone kartoniki i pudełeczka - z pewnością zwróci na nie uwagę. Sprawdzi ich zawartość i doceni fakt, że w hotelu troszczą się o jego komfort w 100%.
  • Igielnik, czyściki do butów, szczotka do ubrań - to przedmioty, które często "ratują" sytuację. Rzadko kiedy zabieramy w podróż igłę z nitką, a zdarza się, że szykując się do wyjścia odpadnie guzik - nie ma wtedy czasu na wyjście do sklepu, a zmiana stylizacji również nie jest możliwa. Igielnik jest w takich sytuacjach niezbędny, a dzięki niemu gość hotelowy odczuwa dużo mniej stresu i niepokoju. Podobnie jest z artykułami tj. czyściki do butów czy szczotki do ubrań - nie zawsze są potrzebne, ale w sytuacjach kryzysowych ich dostępność doceni każdy gość!
  • Na opinię o hotelu wpływa wiele czynników, ale jednym z nich jest po prostu (i aż!) komfort gości. Niezależnie od tego, czy zatrzymują się na dłużej, czy jest to krótka podróż biznesowa - warto zadbać o to, by… zapewnić gościom to, o czym mogli po prostu zapomnieć pakując walizki. Zestawy kosmetyczne, do golenia, do mycia zębów - to absolutna podstawa codziennej higieny. Pomyśl, jaką ulgę na widok tego typu galanterii odczuje gość, który pragnie odświeżyć się po podróży i orientuje się, że zapomniał zabrać ze sobą choćby szczotki i pasty do zębów!
  • Prestiż. Gustownie opakowana galanteria hotelowa wzmacnia u gości wrażenie luksusu miejsca, w którym będzie spędzać czas. Warto pamiętać, że część osób nie spodziewa się tego typu udogodnień - taka “niespodzianka” będzie bardzo miłym zaskoczeniem i wywoła mnóstwo pozytywnych emocji, które sprawią że miejsce zostanie zapamiętane na dłużej.

Galanteria hotelowa personalizowana

Galanteria hotelowa i kosmetyki personalizowane
Zobacz wszystkie TUTAJ>>

Galanteria hotelowa - jaką wybrać?

Na to pytanie odpowiedź jest jedna - to zależy. Duże sieci hotelowe mają zazwyczaj odgórnie narzucone standardy, które precyzyjnie określają zakres wyposażenia pokojów i łazienek.

W mniejszych obiektach i w hotelach o niższym standardzie to na barkach managerów spoczywa decyzja dotycząca doboru produktów dla gości. Zanim więc zamówisz artykuły dla hoteli zastanów się przede wszystkim, czego najbardziej potrzebują Twoi goście. Przeanalizuj swoich klientów biorąc pod uwagę średnią długość ich pobytu w hotelu, charakter podróży (czy jest to podróż biznesowa czy urlop). Weź pod uwagę również charakter hotelu i panujący w nim klimat - pamiętaj, że galanteria hotelowa i kosmetyki to detale, ale o ogromnym znaczeniu.

Możesz zamówić artykuły dla hoteli personalizowane, wybrać m.in. rodzaj i kolor opakowań, a więc idealnie dopasować je do wystroju wnętrz. Na opakowaniach możesz również zamieścić logo hotelu, dzięki czemu galanteria i kosmetyki będą jeszcze silniej oddziaływać na wrażenia gości, a hotel na dłużej zostanie w ich pamięci. Dowiedz się więcej i zobacz przykładowe realizacje - kosmetyki i galanteria z logo>>

Pamiętaj, że możesz liczyć na naszą pomoc - skontaktuj się z nami. Porozmawiajmy o Twoim hotelu i potrzebach gości, znajdziemy najlepsze rozwiązania w odpowiednim stosunku jakości do ceny.