Używamy cookies aby ułatwić korzystanie ze sklepu.
Zgodnie z dyrektywą dotyczącą prywatności w sieci, musimy zapytać o Twoją zgodę na zapisywanie plików cookies.
Czytaj więcej
W tym artykule poruszymy temat związany ściśle z wyposażeniem pokoi hotelowych w artykuły, których zadaniem jest zapewnienie gościom jeszcze większego komfortu i wygody.
O czym mowa? Galanteria hotelowa - za tym określeniem kryją się drobne, jednorazowe akcesoria stanowiące uzupełnienie kosmetyków, dzięki którym goście mają wszystko czego potrzeba do codziennej higieny i pielęgnacji. Korzyści płynących z inwestycji w galanterię hotelową jest jednak znacznie więcej - zachęcamy do lektury. Co powinno się znaleźć w każdym pokoju hotelowym? Z całą pewnością takie produkty, które są niezbędne do codziennej higieny i toalety (np. kosmetyki hotelowe), ale też takie, które po prostu zwiększą komfort pobytu i przydadzą się na wypadek nieprzewidzianych zdarzeń. Wygodne kapcie hotelowe pozwolą gościom poczuć się jak w domu, a zestaw do szycia może uratować w sytuacji, w której niespodziewanie odpadnie guzik tuż przed ważnym spotkaniem biznesowym.
Do galanterii hotelowej można również zaliczyć jednorazowe kosmetyki w małych opakowaniach (mydełka w kostce, szampony, żele i balsamy w saszetkach, tubkach lub buteleczkach itp.) oraz zawieszki na klamkę, szlafroki, ręczniki.
Pamiętaj, że opakowanie ma znaczenie! Najbardziej elegancko prezentuje się w pokoju hotelowym zestaw (kosmetyki hotelowe, kapcie i galanteria), którego wygląd jest zgodny z identyfikacją obiektu, z logo - wówczas stanowi oryginalną wizytówkę promującą hotel. Personalizowane produkty są jak swego rodzaju "marka" i podkreślają prestiż miejsca. Żel, szampon, balsam czy choćby zestaw do szycia igielnik mogą być świetnym nośnikiem reklamy i drobną pamiątką dla gości, którzy chętnie zabierają takie produkty w dalszą podróż. Mają wówczas kontakt z logo hotelu, niezależnie od miejsca w którym się znajdą. Aby zamówić personalizowane opakowanie czy kapcie z logo - zajrzyj TUTAJ>> lub skontaktuj się z nami.
Galanteria hotelowa bardzo często traktowana jest po macoszemu, zwłaszcza w hotelach, pensjonatach i obiektach noclegowych o niższym standardzie. To jednak bardzo duży błąd - można ją traktować jako silne narzędzie marketingowe, które oddziałuje na gości na kilku płaszczyznach. Na czym to polega? Otóż zapewnienie gościom jednorazowych, niezbędnych każdego dnia artykułów wywołuje u nich poczucie pełnej opieki i troski o ich komfort i wygodę. To z kolei przekłada się bezpośrednio na ich ogólne wrażenie o hotelu i oczywiście silnie wpływa na opinię o nim. Czasami zwykły igielnik hotelowy, dzięki któremu można szybko przyszyć odpadające guziki czy agrafka sprawią, że gość poczuje ulgę w sytuacji kryzysowej - w końcu obsługa hotelu zapewniła mu wszystko do uniknięcia stresu i nerwów.
W tym miejscu należy zaznaczyć, że w przypadku branży hotelarskiej szalenie istotne są opinie wystawiane w sieci przez gości - w głównej mierze to właśnie one mają wpływ na decyzję potencjalnych przyszłych klientów! Większość z nas, przed wyborem miejsca pobytu, poświęca czas na poznanie opinii innych osób, które już były w danym hotelu. Ilość gwiazdek w wyszukiwarce Google, wypowiedzi internautów są często decydujące. Im więcej zadowolonych gości, tym większą popularnością i uznaniem cieszy się hotel. Co ma z tym wspólnego (pozornie drobna i niestety niedoceniana) galanteria hotelowa?
Zobacz wszystkie TUTAJ>>
Na to pytanie odpowiedź jest jedna - to zależy. Duże sieci hotelowe mają zazwyczaj odgórnie narzucone standardy, które precyzyjnie określają zakres wyposażenia pokojów i łazienek.
W mniejszych obiektach i w hotelach o niższym standardzie to na barkach managerów spoczywa decyzja dotycząca doboru produktów dla gości. Zanim więc zamówisz artykuły dla hoteli zastanów się przede wszystkim, czego najbardziej potrzebują Twoi goście. Przeanalizuj swoich klientów biorąc pod uwagę średnią długość ich pobytu w hotelu, charakter podróży (czy jest to podróż biznesowa czy urlop). Weź pod uwagę również charakter hotelu i panujący w nim klimat - pamiętaj, że galanteria hotelowa i kosmetyki to detale, ale o ogromnym znaczeniu.
Zapewnienie gościom drobnych artykułów pierwszej potrzeby jest oczywiście dobrowolne, jako zarządca obiektu noclegowego nie masz takiego obowiązku. Warto jednak zwrócić uwagę na wszystkie korzyści, które płyną z... zadowolenia gości! A przecież to właśnie ono ma największe znaczenie w hotelarstwie i przekłada się na sukces biznesowy.
Możesz zamówić artykuły dla hoteli personalizowane, wybrać m.in. rodzaj i kolor opakowań, a więc idealnie dopasować je do wystroju wnętrz. Na opakowaniach możesz również zamieścić logo hotelu, dzięki czemu galanteria i kosmetyki będą jeszcze silniej oddziaływać na wrażenia gości, a hotel na dłużej zostanie w ich pamięci. Dowiedz się więcej i zobacz przykładowe realizacje - kosmetyki hotelowe i galanteria z logo>>
Pamiętaj, że możesz liczyć na naszą pomoc - skontaktuj się z nami. Porozmawiajmy o Twoim hotelu i potrzebach gości, znajdziemy najlepsze rozwiązania w odpowiednim stosunku jakości do ceny. My zadbamy o najlepsze wyposażenie pokoi, Ty będziesz cieszyć się zadowoleniem swoich gości bez względu na standard obiektu.
Galanterię hotelową w wersji standardowej (bez personalizacji) możesz zamówić bezpośrednio w naszym sklepie - po prostu dodaj interesujące Cię produkty do koszyka. Jeśli interesuje Cię stała współpraca i jeszcze bardziej atrakcyjna cena, czekamy na Twój kontakt. Jesteśmy na rynku HoReCa od ponad 20 lat największym dostawcą wysokiej jakości artykułów dla hoteli, znajdziesz u nas szereg innych produktów niezbędnych do prowadzenia obiektów noclegowych (tj. hotel, apartamentowiec, SPA, sanatorium), możesz liczyć na nasze wsparcie w każdym aspekcie. Zachęcamy też do dołączenia do naszej społeczności - zostaw swój adres email, a raz na jakiś czas wyślemy Ci inspirujący newsletter.
Zostaw do siebie dane kontaktowe, skontaktujemy się Tobą i sprawdzimy czy i jak możemy Ci pomóc.