Jak rozwiązujemy problemy Klientów?

Jak rozwiązujemy problemy Klientów?

Lata obecności na rynku, ogromna ilość zrealizowanych zamówień i obsługa tysięcy odbiorców pozwalają nam spojrzeć na problemy i sytuację klientów z innej strony - z ich strony. Naszym celem jest nie tylko zapewnienie wszystkich niezbędnych produktów, ale też ułatwienie pracy naszym Klientom i odciążenie ich z wielu różnych obowiązków.

Jesteśmy dostawcą, który ma ogromne możliwości - pomagamy w prowadzeniu biznesu nie tylko maksymalnie ułatwiając robienie zakupów i zapewnianie najwyższych standardów higieny, ale też gwarantując najwyższy poziom obsługi i rozwiązywanie wszystkich problemów i wątpliwości.

Przeprowadziliśmy ankietę wśród pracowników i właścicieli różnego rodzaju firm, biur, obiektów publicznych czy instytucji - zarówno będących już naszymi klientami lub partnerami, jak i klientami, którzy dopiero zgłosili się do nas po ofertę lub dopiero są zainteresowani współpracą.

Chcieliśmy wiedzieć z jakimi trudnościami najczęściej spotykają się osoby odpowiedzialne za wyposażenie obiektu w artykuły higieniczne i środki czystości i w jaki sposób możemy im pomóc. Dzięki temu wypracowaliśmy taki model współpracy, który zapewnia Ci pełną elastyczność i swobodę, pozwala oszczędzać nie tylko pieniądze, ale też cenny czas! To wyróżnia nas na tle innych dostawców - jesteśmy po to, abyś Ty mógł pracować mniej, wydawać mniej pieniędzy na środki czystości i wyposażenie, rozwijać swój biznes.

Czego potrzebują Klienci?

  • Szybkiej i jasnej informacji o produkcie i o tym czy rozwiąże on jego problem
  • Ceny produktu, informacji o kosztach dostawy i możliwościach zwrotu
  • Informacji o dostępności produktów
  • Informacji o produktach kompatybilnych/powiązanych oraz zamiennikach
  • Gwarancji i jakości

Jakie potrzeby i oczekiwania mają klienci, którzy chcą podjąć stałą współpracę?

  • Chcą mieć stałego opiekuna klienta, który zna wszystkie potrzeby i zawsze fachowo mu doradzi w doborze produktów.
  • Chcą mieć pewność, że otrzymają produkty, które zawsze zamawiają i wybrali, że jakość jest zawsze ta sama.
  • Zależy im na posiadaniu na stałe wynegocjowanych wcześniej cen, warunków zakupu (w tym terminów płatności i dostaw).
  • Chcą mieć dostęp on-line do całej oferty, również z przydzielonym już stałym rabatem.
  • Chcą mieć stały dostęp do dokumentów zakupów i historii zamówień.
  • Zależy im na elastycznym i indywidualnym podejściu podczas współpracy.
  • Oczekują informacji zwrotnej z potwierdzonym terminem dostawy.
  • Potrzebują informacji o ewentualnych brakach i terminie dostarczenia brakujących towarów oraz o alternatywnych rozwiązaniach i produktach zamiennych.
  • Pewności, zaufania, terminowości i partnerskich relacjach.

O tym, że jesteśmy partnerem godnym zaufania świadczy nie tylko 25-letnia obecność firmy Higiena Serwis na rynku, ale przede wszystkim opinie naszych Klientów i to że nas polecają. Satysfakcja firm, z którymi współpracujemy i każdego dnia pomagamy im zapewnić higienę i bezpieczeństwo na obiekcie, jest dla nas nadrzędna, dlatego zawsze uważnie obserwujemy zmieniające się trendy, by jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby w nowej rzeczywistości. O jakość współpracy dbamy na każdym etapie - od pierwszego kontaktu, po stale realizowane dostawy.

Przeczytaj opinie o Higiena Serwis wystawione przez naszych Klientów>>

Higiena Serwis - Twój partner w biznesie

Co zyskasz podejmując współpracę z nami?

  • Dostęp do platformy B2B, dostęp online do pełnej dokumentacji zakupów.
  • Indywidualne specjalne ceny dopasowane dokładnie do Twoich potrzeb i wartości zakupów.
  • Przydzielony na stałe opiekun klienta, na którego możesz zawsze liczyć.
  • Fachowe doradztwo - pomożemy dobrać produkty i rozwiązania tak, abyś wydawał mniej.
  • Największy wybór produktów, wśród których znajdziesz wszystko czego potrzebujesz.
  • Atrakcyjne warunki współpracy oparte na zaufaniu i partnerstwie.
  • Dostęp do wartościowych porad - dzielimy się wiedzą i doświadczeniem - możesz liczyć na nasze wsparcie w zakresie utrzymania czystości i higieny.
  • Zawsze terminowe dostawy.
  • Informacje zwrotne o terminie dostawy.
  • Informacje o dostępności towaru, o możliwych produktach alternatywnych lub terminie dostawy produktów, których w danej chwili nie ma w magazynie.
  • Dokumentację techniczną, plany higieny, certyfikaty oraz szkolenia.
  • Jako hurtownik, który kupuje od nas produkty do dalszej odsprzedaży stajesz się partnerem na specjalnych warunkach

Co zyskasz mając przydzielonego własnego opiekuna

Nawiązując z nami współpracę w zakresie dostaw wyposażenia łazienek, toalet, kuchni czy innych pomieszczeń w środki czystości i artykuły higieniczne lub korzystając z innych naszych usług automatycznie zostaje Ci przypisany opiekun klienta, który będzie do Twojej dyspozycji. Nie musisz się o nic martwić - przydzielony opiekun klienta będzie nie tylko zawsze na bieżąco z Twoimi zamówieniami, ale też będzie to osoba najlepiej zorientowana w Twoich potrzebach i oczekiwaniach. Dzięki temu możesz być pewny, że zaproponuje Ci najlepsze rozwiązania, wskaże sposoby na realne oszczędności i sprawi, że nigdy nie będziesz przepłacał. Jest dostępny i masz z nim szybki kontakt.

Nasz dział obsługi klienta ma doskonale zorganizowaną pracę, korzysta z wielu przydatnych narzędzi do zapewnienia Ci najwyższego poziomu obsługi. Szanujemy Twój czas - nawiązując współpracę z nami masz pewność, że żadne Twoje pytanie czy prośba nie zostanie bez odpowiedzi.

Nie trać czasu na szukanie produktów - wszystkie dotychczasowe zamówienia masz zawsze pod ręką

Doskonale wiemy, że CZAS jest na wagę złota - w każdym biznesie. Korzystając z naszej platformy B2B maksymalnie skracasz czas związany z zamawianiem niezbędnych produktów - w panelu masz dostęp do wszystkich swoich zamówień, możesz je powielać dosłownie jednym kliknięciem i je modyfikować (np. wyłączając te artykuły, których w chwili obecnej nie potrzebujesz). Nie musisz więc poświęcać uwagi na wyszukiwanie artykułów, z których stale korzystasz - masz wszystko w jednym miejscu. A jeśli potrzebujesz dodatkowej pomocy w wyszukiwaniu produktów - Twój opiekun klienta Ci w tym pomoże w każdej chwili.

Nie musisz się też martwić o to, czy interesujące cię produkty są aktualnie dostępne - również pod tym względem możemy pochwalić się wdrożeniem rozwiązań, dzięki którym Twój problem z brakiem informacji o dostępności produktów zniknie. Każdy produkt w naszym sklepie i platformie sprzedażowej B2B jest dobrze opisany i oznaczony jest odpowiednią etykietą. Informację o dostępności danego produktu znajdziesz zarówno w widoku kategorii, jak i w karcie produktu.

Jeśli interesujący Cię produkt jest w danym momencie niedostępny - możesz skorzystać z formularza, dzięki któremu powiadomimy Cię, gdy tylko pojawi się ponownie w naszym magazynie.

Pełna elastyczność - korzystaj z platformy kiedy chcesz! Platforma B2B daje Ci możliwość całodobowego dostępu do wszystkich zamówień - możesz o każdej porze dnia sprawdzić wszystkie swoje zakupy, pobrać faktury, złożyć kolejne zamówienia lub powielić poprzednie.

Jeśli nie masz jeszcze konta na naszej platformie B2B dla partnerów - załóż je już teraz>>

Higiena Serwis - jeden dostawca, wiele możliwości

Zapraszamy do współpracy!

Jeśli szukasz stałego dostawcy, na którym zawsze będziesz mógł polegać - jesteśmy tu dla Ciebie. Porozmawiajmy o tym, co możemy robić razem, by Twój biznes rozwijał się bez żadnych przeszkód. Serdecznie zachęcamy do współpracy firmy, instytucje i inne podmioty - z każdej branży! Zapewniamy kompleksowe wyposażenie w środki czystości, artykuły higieniczne, produkty spersonalizowane, kosmetyki hotelowe, profesjonalną chemię do sprzątania i szereg innych produktów, dzięki którym zyskasz spokój - Twoja firma będzie gotowa na wyzwania nowej rzeczywistości, zapewnisz sobie, pracownikom i swoim gościom bezpieczeństwo, będziesz cieszył się higienicznym i czystym miejscem pracy.

Zadzwoń do nas lub napisz - jesteśmy do Twojej dyspozycji.

Dowiedz się więcej o naszej ekologicznej misji>>
Sprawdź jak dużą mamy ofertę>>
Załóż konto na platformie B2B>>
Dołącz do nas na LinkedIn>>