Kluczowe pytania i odpowiedzi

Pytania dotyczące zakupów w sklepie online

Jakie są dostępne formy dostawy?
Zamówienia złożone w naszym sklepie dostarczamy własnym transportem na terenie Warszawy a wysyłki na terenie kraju realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Możliwy jest również odbiór osobisty w naszym sklepie.
Jakie są koszty dostawy?
Koszt dostawy zależy od wagi paczki i wartości zamówienia.
  • Koszt wysyłki paczki o wadze do 30 kg i o wartości do 400 zł to 22 zł (przy przedpłacie i e-przelewie) lub 27 zł (przy płatności za pobraniem).
  • Paczki o wadze do 30 kg i wartości powyżej 400 zł dostarczamy na nasz koszt.
  • Koszt zamówień na paletach wyceniany jest indywidualnie przy każdorazowym zamówieniu.
Czy wysyłacie towar za granicę?
Nie. Nie wysyłamy towaru za granicę.
Jak założyć konto w sklepie Higiena Serwis?
Aby założyć konto w sklepie internetowym Higiena Serwis kliknij zakładkę “Moje konto w e-sklepie”, a następnie wybierz opcję dla nowych użytkowników i kliknij “Zarejestruj się”. Uzupełnij swoje dane osobowe (imię i nazwisko), podaj dane do logowania i ustal hasło (pamiętaj, że powinno zawierać małe i wielkie znaki, cyfry i znaki specjalne, musi mieć więcej niż 8 znaków).
Czy mogę złożyć zamówienie bez zakładania konta w sklepie?
Tak, w sklepie Higiena Serwis możesz zrobić zakupy bez konieczności zakładania konta.
Co zyskam zakładając konto w sklepie Higiena Serwis?
Zakładając konto w naszym sklepie internetowym ułatwisz sobie robienie zakupów, będziesz mieć dostęp do wszystkich swoich zamówień i danych. Dodatkowo, każdy zalogowany klient otrzymuje 3% stałego rabatu od wszystkich cen, nawet tych promocyjnych.
Mam problem z zalogowaniem się do swojego konta. Co robić?
Skorzystaj z opcji odzyskiwania hasła - wpisz e-mail przypisany do swojego konta, a otrzymasz wiadomość umożliwiającą zrestartowanie hasła. Jeśli napotkałeś problem z zalogowaniem się na swoje konto lub zapomniałeś danych do logowania, skontaktuj się z działem obsługi klienta. Zadzwoń na numer +22 5185656 lub napisz e-mail na adres [email protected] - nasi konsultanci pomogą Ci w zalogowaniu się do swojego konta.
Jak mogę zapłacić za swoje zakupy?
Mamy cztery formy płatności za zakupy w sklepie internetowym: płatność on-line, tradycyjny przelew bankowy, pobranie lub odroczony termin płatności 14 dni (ta opcja jest możliwa tylko dla jednostek budżetowych).
Mam kod rabatowy. Jak mogę z niego skorzystać?
Składając zamówienie w sklepie internetowym możesz wykorzystać swój kod rabatowy dodając go we właściwe okno w swoim koszyku.
Mam kod rabatowy i mi nie działa. Co mam zrobić?
Zadzwoń na numer +22 518-56-56 lub napisz e-mail na adres [email protected] - nasi konsultanci zweryfikują problem, dzięki czemu skorzystasz ze zniżki ze swoim kodem rabatowym.
W jakim terminie będzie zrealizowane moje zamówienie?
Zamówienia przyjęte i opłacone do godziny 12:00, w przypadku jeśli wszystkie produkty mamy w magazynie, kurier dostarczy maksymalnie w 72 godzin. Jeśli Twoje zamówienie obejmuje produkty, których nie mamy na stanie magazynowym, czas realizacji zamówienia wynosi ok. 3-5 roboczych - w takiej sytuacji nasz dział handlowy skontaktuje się z Tobą w celu potwierdzenia realizacji zamówienia. W regulaminie podajemy czas realizacji do 14 dni.
Czy mogę odebrać swoje zamówienie osobiście?
Tak, zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie naszej firmy: ul. Księcia Ziemowita 53, 03-885 Warszawa od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00.
Jaki kurier dostarcza przesyłki?
Informację o tym, czy Twoje zamówienie może być dostarczone kurierem znajdziesz w koszyku podczas składania zamówienia online. Przesyłki realizuje firma DPD.
Czy wysyłamy paczki do paczkomatów?
Nie, nie wysyłamy paczek do paczkomatów ze względu na gabaryty.
Co zrobić jeśli kurier dostarczy mi uszkodzoną przesyłkę?
W takim przypadku należy natychmiast i przy kurierze zrobić zdjęcia dostarczonej przesyłki i uszkodzonego produktu i niezwłocznie spisać protokół szkody przez stronę DPD https://protokol.dpd.com.pl/. Zdjęcia wraz z protokołem następnie przesłać na [email protected] abyśmy mogli zgłosić do przewoźnika szkodę. DPD przyjmuje reklamacje w ciągu 1h od daty przyjęcia przesyłki. Można też odmówić przyjęcia przesyłki.
Czy mogę przesunąć termin realizacji zamówienia?
Tak, jeśli chcesz przesunąć termin realizacji zamówienia lub zmienić termin dostawy - skontaktuj się z nami. Zadzwoń na numer +22 5185656 lub napisz e-mail na adres [email protected]
W jakich godzinach kurier dostarczy mi zamówienie?
Zamawiając dostawę kurierem otrzymasz powiadomienia (SMS i e-mail) z informacjami o planowanym doręczeniu przesyłki. W wiadomości otrzymasz ponadto bezpośredni numer telefonu do kuriera - możesz się z nim skontaktować bezpośrednio w celu uzyskania informacji o dokładniejszej godzinie dostarczenia paczki.
Czy mogę anulować swoje zamówienie?
Tak, możesz anulować swoje zamówienie. Zadzwoń na numer +22 5185656 lub napisz e-mail na adres [email protected] - nasi konsultanci przeprowadzą proces anulowania zamówienia.
Co zrobić jeśli podałam błędne dane dostawy lub płatnika podczas składania zamówienia?
Przyślij nam poprawne informacje na adres [email protected] jeszcze przed wystawieniem dokumentów. Pamiętaj, jeśli otrzymasz od nas fakturę i dopiero wówczas zobaczysz, że podałeś błędne dane, wystarczy, że wyślesz nam notę korygującą.
Co zrobić, jeśli chcę zwrócić zamówienie??
Informacje dotyczące procedury zwrotu zamówienia znajdziesz na podstronie Reklamacje i zwroty. Kliknij TUTAJ>>.
W razie pytań lub wątpliwości skontaktuj się z nami bezpośrednio - zadzwoń na numer +22 5185656 lub napisz e-mail na adres [email protected]
Jak mogę złożyć reklamację i gdzie?
Informacje dotyczące reklamacji i procedury jej złożenia znajdziesz na podstronie Reklamacje i zwroty. Kliknij TUTAJ>>
W razie pytań lub wątpliwości skontaktuj się z nami bezpośrednio - zadzwoń na numer +22 5185656 lub napisz e-mail na adres [email protected]
Mam paragon, a chcę otrzymać fakturę. Co mam zrobić?
W tej sprawie skontaktuj się bezpośrednio z naszymi konsultantami - zadzwoń na numer +22 5185656 lub napisz e-mail na adres [email protected]
Nie podałem NIP i otrzymałem paragon, czy mogę otrzymać do niego fakturę?
Niestety nie. Aby otrzymać fakturę należy podczas składania zamówienia podać dane do faktury i numer NIP.
Czy mogę złożyć zamówienie z odroczonym terminem płatności?
Zamówienia z odroczonym terminem płatności są dostępne tylko dla jednostek budżetowych.

Pytania dotyczące zakupów bezpośrednich przez przedstawiciela handlowego, dział obsługi klienta lub platformę B2B.

Jestem zainteresowany wprowadzeniem produktów BulkySoft do swojej oferty. Od czego zacząć?
Jeśli zainteresowała Cię marka BulkySoft i chciałbyś zaoferować jej produkty swoim klientom - skontaktuj się z Iloną Surosz, Dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju marki BulkySoft (tel. 510-050-520, [email protected]).
Czy jest możliwość indywidualnej wyceny?
Tak, zapewniamy indywidualne wyceny zamówień dla naszych stałych klientów. W celu jej uzyskania prosimy o bezpośredni kontakt, wskazanie nazw produktów i ich ilości, miejsca dostawy - wówczas opiekun z naszego działu obsługi klienta przygotuje konkretną ofertę i indywidualną wycenę do Twoich oczekiwań i potrzeb.
Jakie są korzyści przy stałej współpracy?
Przy stałych i długofalowych współpracach zapewniamy specjalne ceny, które są już przypisane do danego klienta w programie sprzedażowym B2B. Dla klientów zamawiających poprzez sklep internetowy mamy stały rabat 3% na wszystkie zakupy, który łączy się z aktualnymi cenami promocyjnymi w sklepie. Zachęcamy do podjęcia z nami stałej współpracy - to szereg korzyści biznesowych i finansowych, możliwość realizacji nietypowych zamówień, profesjonalne doradztwo w zakresie doboru właściwych produktów i rozwiązań.
Czy możliwa jest realizacja zamówień według harmonogramu?
Tak, zapewniamy wysyłki zamówień według określonego przez Klientów harmonogramu. Jeśli chcesz skorzystać z opcji cyklicznych dostaw, skontaktuj się ze swoim opiekunem klienta lub naszym biurem obsługi.
Jaki jest czas dostawy?
Na terenie Warszawy towar dostarczamy do 48 h w dni robocze. Przesyłki kurierskie wysyłane są również do 72h. Firmy kurierskie zastrzegają sobie czas dostawy paczek do 72h a palet do 72h. Zazwyczaj towar klienci otrzymują to dużo szybciej. Najbardziej newralgiczny okres to czas przedświąteczny i noworoczny.
Czy mogę poprosić kierowcę lub kuriera aby wniósł towar do biura lub do innego pomieszczenia?
Nasi kierowcy pracujący w Higiena Serwis świadczą taką pomoc. Jednakże firmy kurierskie nie zapewniają takiej usługi. Dostarczają przesyłkę pod jedynie pod wskazany adres.
Czy zapewniacie montaż dozowników?
Tak, jest to usługa płatna wg ustaleń indywidualnych zależnych od ilości dozowników, odległości i czasu trwania montażu.
Czy obsługujecie firmy sieciowe?
Tak, współpracujemy z firmami sieciowymi na podstawie ustalonych zasad i warunków współpracy. Elastycznie dostosowujemy się do klientów sieciowych - umożliwiamy przesyłki bezpośrednio do poszczególnych oddziałów, wystawiamy faktury według potrzeb, udostępniamy program sprzedażowy B2B ułatwiający składanie zamówień, umożliwiający tworzenie limitów zakupowych i pełną kontrolę nad wydatkami. Pomagamy naszym klientom sieciowym w ujednoliceniu zakupów w oddziałach, dzięki czemu mają oni uproszczoną ewidencję i niższe koszty, a także zapewniamy atrakcyjne oferty specjalne - zapraszamy do współpracy.
Czy przeprowadzacie testy dozowników?
Tak, umożliwiamy naszym klientom skorzystania z opcji przetestowania systemów dozowania we własnych obiektach. Po ustaleniu konkretnych potrzeb i oczekiwań dobieramy odpowiednie dozowniki i rekomendujemy materiały uzupełniające, z których klient korzysta przez ustalony okres (np. miesiąc lub dwa miesiące). Podczas trwania testów dostarczamy dozowniki za darmo, klient płaci jedynie za wykorzystane wkłady. Istnieje możliwość przeprowadzenia testów z tzw gwarancją ceny - jeśli wartość zużytych wkładów przekroczy określoną kwotę, klienci nie dopłacają za nadwyżkę - ustalenia indywidualne. Po zakończeniu testów rzetelnie analizujemy wyniki wraz z klientem zapewniając pełne wsparcie.
Czy wysyłacie próbki produktów?
Nie realizujemy wysyłek darmowych próbek produktów, jednak przekazujemy je naszym klientom podczas spotkań i realizowanych przez nas prezentacji. Klienci, którzy chcą przetestować produkty mogą kupić ich najmniejszą i najtańszą opcję w naszym sklepie internetowym. To samo dotyczy próbek kosmetyków hotelowych. Próbki są płatne jak również płatny jest koszt wysyłki.
Jakie terminy płatności stosujecie?
Wszystko zależy od indywidualnych ustaleń, wielkości zamówień. Podstawowe terminy to 7, 14, 21 i 30 dni. Dłuższy termin można uzyskać przy dłuższej współpracy, terminowych płatnościach i dużych obrotach. Aby otrzymać fakturę z odroczonym terminem płatności, należy przejść procedurę ubezpieczenia. Wystarczy opłacić 1 max 3 faktury o łącznej wartości 1500 zł. brutto. Po przejściu tej procedury kolejne zamówienia realizujemy już na przelew. Dla większych firm stosujemy ustalenia indywidualne.
Czy można umówić się na spotkanie z handlowcem?
Tak oczywiście, nasz zespół z działu handlowego jest do Twojej dyspozycji. Serdecznie zapraszamy do bezpośrednich spotkań w dogodnych terminach. Oczywiście umożliwiamy również spotkania online, do których serdecznie zachęcamy klientów z całej Polski.
Czy wykonujecie testy środków czystości?
Testy środków czystości wykonujemy sami lub przy współudziale technologa z ramienia producenta, u klientów z branży przemysłowej (hale produkcyjne, fabryki, obiekty przemysłowe itd.).
Jeśli nie wiesz, jaki środek czystości poradzi sobie z konkretnym zadaniem (np. trudnymi do usunięcia zabrudzeniami) zalecamy kupić małe opakowanie produktu i samodzielne wykonanie testu według zaleceń znajdujących się na opakowaniu. Możesz również wykonać zdjęcie powierzchni do wyczyszczenia, opisać rodzaj zabrudzeń i zgłosić się do nas - pomożemy w wyborze właściwego środka i dobierzemy technikę czyszczenia.
Czy wykonujecie usługi sprzątania, polimeryzacji podłóg itp.?
Nie, nie realizujemy tego typu usług.
Wystawiacie faktury zbiorcze na koniec miesiąca?
Tak, nasi klienci mają możliwość zamawiania dostaw produktów na podstawie faktur WZ i rozliczania na podstawie zbiorczej faktury na koniec miesiąca. Faktury możemy wystawić na jeden lub kilka obiektów lub z podziałem wskazanym przez klienta.
Czym się różni platforma B2B od sklepu internetowego?
Nasza platforma sprzedażowa B2B jest przeznaczona dla klientów z działalnością gospodarczą, firm, instytucji, szpitali, jednostek budżetowych, z którymi współpracujemy długofalowo. Konto na platformie B2B daje dostęp do produktów w indywidualnie wynegocjowanych i ustalonych cenach, pełnej dokumentacji i innych funkcjonalności ułatwiających składanie zamówień. Sklep internetowy to serwis ogólnodostępny, wyposażony w produkty w cenach końcowych, przeznaczony zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych.
Jak założyć konto na platformie B2B?
Na naszej stronie znajdziesz przycisk “Przejdź do platformy B2B” - znajdziesz tam link do formularza rejestracyjnego. Jeśli posiadasz już konto w naszym sklepie i NIP znajduje się w naszej bazie danych, otrzymasz od nas powiadomienie mailowe (w ciągu 48 godzin od zgłoszenia chęci założenia konta) z dostępem do utworzonego konta. Możesz również zgłosić chęć rejestracji podczas realizacji zakupów w naszym sklepie, opcję taką znajdziesz w swoim koszyku podczas finalizacji zamówienia. Jeśli masz dodatkowe pytania lub chcesz uzyskać dostęp do konta B2B - skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta mailowo lub telefonicznie.
Czy każdy może założyć konto na platformie sprzedażowej B2B?
Nie, dostęp do platformy mogą mieć tylko firmy i jednostki budżetowe.
Czy przyjmujecie zwroty towarów?
Tak, przyjmujemy zwroty towarów - maksymalny czas na zwrot to 14 dni. Zaznaczamy, że nie przyjmujemy zwrotów produktów rozpakowanych z oryginalnych opakowań, w zniszczonych opakowaniach, niekompletnych, zniszczonych lub uszkodzonych, nie posiadających pełnego wyposażenia i bez oryginalnych zabezpieczeń przed zniszczeniem. Nie przyjmujemy zwrotów kosmetyków hotelowych, produktów wykonanych na indywidualne zamówienie, jak również sprowadzonych na specjalne życzenie dla klienta. Prosimy o uważne zakupu produkty marki SPLAST i Ecolab, ponieważ tutaj producenci zastrzegają sobie odmowę przyjęcia zwrotów.
Reklamacje
Informacje dotyczące reklamacji znajdziesz TUTAJ>>.

Higiena Serwis

dostawca środków czystości dla różnych branż

Hotele, restauracje
HORECA
Administracja i
SZKOLNICTWO
Kliniki i szpitale
LECZNICTWO
Darmowa dostawa
zakupy minimum 400 zł