Jeżeli
- Lubisz pracę z ludźmi i się w niej realizujesz,
- Rozmowa przez telefon nie sprawia Ci trudności,
- Umiesz słuchać i trafnie odpowiadać na potrzeby klienta,
- Jesteś uśmiechnięty, otwarty na ludzi i lubisz pomagać innym,
- Nie widzisz problemów tylko szanse i szukasz najlepszych rozwiąza,
- Jesteś komunikatywny i kreatywny,
- Potrafisz budować relacje międzyludzkie,
- Chcesz pracować z ludźmi pozytywnie nastawionymi do życia,
- Cechuje Cię entuzjazm i zaangażowanie,
- Jesteś zorientowany na cel,
- Chcesz się uczyć i rozwijać, bo tak jak my zawsze mierzysz wyżej,
- Jesteś pewny siebie i elokwentny,
- Masz miły głos oraz dobrą dykcję,
- Jesteś zorganizowany oraz samodzielny w działaniu,
- Cechuje Cię wysoka kultura osobista, Potrafisz pracować w zespole,
- Jesteś pozytywnie nastawiony do pracy i klientów,
- Posiadasz minimum średnie wykształcenie oraz doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta
Dołącz do naszego zespołu!
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Budowanie relacji z dotychczasowymi i nowymi klientami firmy oraz rozwój współpracy z nimi,
- Dokonywanie analizy potrzeb klientów oraz doradztwo w zakresie oferowanych produktów i usług,
- Telefoniczne przyjmowanie zamówień,
- Wprowadzanie i obsługa klientów w programie B2B,
- Pracę w CRM Przygotowywanie ofert i umów,
- Obsługa klientów w biurze,
- Wystawianie faktur,
- Realizację wyznaczonych celów jakościowych i ilościowych sprzedaży,
- Weryfikacje zakupów w powierzonej grupie klientów,
- Kształtowanie dobrego wizerunku firmy,
- Sprawną i miłą obsługę klientów odwiedzających biuro
Czego oczekujemy od idealnego kandydata?
- Atutem będzie doświadczenie w obsłudze klienta i telefonicznej sprzedaży oraz ukończone kursy dotyczące komunikacji i negocjacji potwierdzone certyfikatami,
- Znajomość języka angielskiego będzie dużym atutem,
- Umiejętności handlowych, negocjacyjnych, nawiązywania i utrzymywania kontaktu z Klientem,
- Samodzielności, skuteczności, wytrwałości w działaniu, umiejętności rozwiązywania problemów,
- Pozytywnego podejścia do wykonywanych obowiązków,
- Odpowiedzialność za powierzone działania,
- Znajomości programu Navireo, Subiekt GT, obsługi pakietu Microsoft Office (w szczególności MS Excel i MS Word
Oferujemy:
- Pracę na umowę o pracę po okresie próbnym 3 miesiące – tu proponujemy umowę zlecenie,
- Wynagrodzenie stałe w okresie próbnym, na umowie o pracę – wynagrodzenie stałe plus premie za wykonane zadania i osiągnięte cele,
- Praca w biurze od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00,
- Wdrożenie na stanowisku pracy przez cały okres próbny,
- Szkolenia produktowe oraz szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe,
- Pracę w zgranym zespole,
- Bogaty pakiet socjalny – ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami i z góry bardzo Ci dziękujemy za przesłanie nam swojej kandydatury.
Z wybranymi osobami skontaktujemy się w pierwszej kolejności mailowo.
- Pierwszym etapem rekrutacji będzie udzielenie pisemnej odpowiedzi na przesłane przez nas pytania.
- Drugim etapem będzie rozmowa telefoniczna z naszym Dyrektorem ds. Sprzedaży.
- Trzeci etap to spotkanie w naszym biurze Warszawa ul. Księcia Ziemowita 53.
- Czwarty etap to dzień próbny, tak abyś Ty miał możliwość poznania naszej firmy i świadomej decyzji, że chcesz się z nami rozwijać i pracować.
CV oraz list motywacyjny z dopiskiem Biuro Obsługi Klienta prosimy przesyłać na adres rekrutacja@higienaserwis.pl.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97r o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883)".
Informacje zgodne z wymaganiami RODO
Administratorem danych osobowych jest Higiena Serwis Katarzyna Pietrzyk-Bilewicz Sp. Jawna. z siedzibą w Warszawie ul. Kinowa 12 m 17, Przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych odbywa się dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji. Podstawą prawną przetwarzania danych jest obowiązek prawny ciążący na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit c RODO ,przepisy prawa, związane z procesem zatrudnienia, w tym przede wszystkim Kodeksu pracy oraz przepisy o ochronie danych osobowych art. 23 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych (Dz. U. 2016 r. poz. 922 z późn. zm.), a od 28 maja 2018r. Rozporządzenie Parlamentu europejskiego (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Dane osobowe zostały przekazane w sposób jawny i dobrowolny.
Pragniemy poinformować, iż w związku z przetwarzaniem danych ma Pan/Pani prawo:
- Dostępu do treści danych oraz ich poprawiania, sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, usunięcia danych o ile pozwalają na to przepisy prawa a także przenoszenia danych.
- Do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody na przetwarzanie danych zwykłych (6ust. 1 lit. a RODO ) lub szczególnej kategorii (art. 9ust. 2 lit. a RODO).
- Do wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
- Pani/Pana dane nie będą polegać profilowaniu, ani zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do zakończenia procesu rekrutacyjnego, chyba, że wyrazi Pani/Pan zgodę na przetwarzanie Pani/Pana danych do przyszłych rekrutacji, jednak nie dłużej niż okres 2 lat.
- Pytania w zakresie Pani/Pana danych osobowych oraz w kwestii wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy kierować do Inspektora ochrony danych osobowych w naszej firmie. Informujemy, ze inspektorem ochrony danych osobowych jest Pani Katarzyna Bilewicz