Ważny komunikat - zmiana organizacji pracy!

Ważny komunikat - zmiana organizacji pracy!

Szanowni Państwo!

Z uwagi na bezpieczeństwo pracowników i naszych klientów, jako właściciel firmy Higiena Serwis podjęłam decyzję o zmianie organizacji pracy i sposobu funkcjonowania firmy, co skutkować będzie ograniczeniem kontaktu z osobami z zewnątrz.

Od najbliższego poniedziałku tj. 16 marca nie będziemy obsługiwać klientów w biurze. Zamówienia będą przyjmowane tylko telefonicznie, mailowo, poprzez platformę B2B i sklep on-line.

Z powodu znacznie zwiększonej ilości telefonów mogą wystąpić problemy z dodzwonieniem się do naszej firmy, tym samym rekomendujemy składanie zamówień w formie elektronicznej. Część naszych pracowników biurowych oraz handlowcy do odwołania pracować będzie zdalnie.

Magazyn Higiena Serwis również będzie wydawał towar z ograniczeniem kontaktu z osobami z zewnątrz. Bardzo prosimy o niewchodzenie na teren magazynu oraz o kontakt telefoniczny z biurem przed planowanym odbiorem wcześniej zamówionego towaru.

Jednocześnie informujemy, że wszystkie złożone zamówienia zrealizujemy z pełną starannością, jednak z uwagi na bardzo dużą ilość zamówień będą one realizowane sukcesywnie w ramach dostępności towaru. Przepraszamy za wszelkie niedogodności i bardzo liczymy na Państwa zrozumienie powagi sytuacji oraz wyrozumiałość w zakresie terminów dostaw.

Informujemy również, że nasi kierowcy i pracownicy magazynu wyposażeni są w żele do dezynfekcji rąk i zostali przeszkoleni odnośnie zasad bezpieczeństwa w jakichkolwiek kontaktach z Klientami.

Z poważaniem

Katarzyna Pietrzyk-Bilewicz